svgnn muaf olmana sevindim, bol bol yatıp dinlenebilirsin ❣ valla ücretsize de razıyım yıllık iznim 20 gün yetmedi işe gitmek zorunda kaldım insanların içinde kustum halsiz halsiz yattım çok kötü hissettim :( yine halime şükrediyorum daha kötü şartlarda çalışanlar var benim yine bi odam vardı oturacak yerim vardı, ayakta saatlerce çalışanlara allah sabır versin