kimebaktin4 ve ayreten annemden 10 bin istedi verdi annem geri almayacağını söyledi eşime. Sonra kalktım ben parasız kaldığımız günlerde hep ailemden istedim verdim eve gitti sürekli ekmek alamıyoruz Bişi alamıyoruz asla kartlarda para sıfır limit yok yetersiz ben o rezillikle aileme ağlarken 60 bin 2 cumhuriyet almış arkadaşından güya 1 ay kadar olucak nerdeyse eee anneme 2 altın versene sende var ya hani sonra döndü çocuklarına 5 bin attığı parayı benden geri istiyor ertesi gün maaş noldu diyorum tık yok evdeki eşyalar satılmaya başlanmış süpürgem falan 3 buçuk aydır ne çocuklarının eksiğini soruyor ne arıyor görüntülü beni onları falan baba diye milleti öpüyor çocuklar erkekleri. Ama ben evde ailemden isterken parasızız diye ve bana doğalgazı yatır para kalmadı yanındakiyle şöyle böyle diye yerken iyi ama 60 bini alıp kumara yatırdığını pişkince söylüyor size aldım aç kaldık diye bakmak için şunun için aldım demiyor resmen söylüyor ya adam. Kumara aldığını. 3 tane ajda bileziğim var onları da istedi evdeyken harçlık edecekmişiz oldu asla vermem aslaa diğer bileziklerimi işinden olacak çocuklarım mağdur olacağız diye verdim çok pişmanım daha bu 60 yeni çıktı ve bilmediğim ne borçlar var bakalım sorunca nerelere var borcumuz maaşın nasıl kalmıyor deyince hesap sorma offf sıkma bunaltma engel atıyorum telefonu kapatıyorum sen kimsin çocuk muyum sevgilin miyim senin ben?