Annekuzusu123 bende bilmiyorum kullandığım vitaminlerden mıdır nedir sürekli içiyordum kış ayıydı bir de yazın herhalde 6-7 litreyi bulurdu 😂😂 bir de serklajliydim enfeksiyon korkusu vardı 4litrenin altında ictigimde hemen enfeksiyon belirtileri başlıyordu idrarda yanma falan