Kızlar adetime 4 gün var iki gündür Laboquick kaset testlerim negatif ama bugün daha önce gördüğüm yorumlardan dolayı ovulasyon testi denedim neredeyse pik kadar koyu çıktı ikinci çizgi. 5 gün önce de ovulasyon yapmıştım çok aşırı silikti zor görünüyordu hatta. Başına böyle bir şey gelen ya da şahit olduğunuz bir durum oldu mu😔laboquick kaset testler de erken gebelikler kadar hassas dedikleri için erken gebelik almadım hiç