Alminaa1 Merhaba kızlar rahim filmim görüntüsü anlayan varmı doktora daha gitmeme çok var da raporda normal yazıyor ama
amamoms Canım bu çekimi yapan birisi olarak söylüyorum doğruluk payı tabikide %100 değil doktor olmadıgım icin ama iki tüpünde açık görünüyor. İnşallah tez zamanda alırsın yavrucağını kucağına🌸💖