[silindi] Meral_63 ay evet sağlıklı olsunlar da aslında gerisi boş Allah sağ Salim bebislerimize kavuşmayı nasip etsin, haberleşelim yine 🤭😂
[silindi] Buse4161 ay bi ultrasona kız demiştik büyüyünce bi daha atayım dedim geldiğini görünce teşekkür ederiz teyzesi😂😂🙈
Hanife_Eymen [silindi] @Ervahayal @Zeynepfasulye @3nmber @[silindi] hanımlar mesela belirtileri kız olup oğlu olan var mı mesela kızda göğüsler daha çok büyür kasık ağrır ekşi aşerilir gibi şeyler var ya sizce bunlar ne kadar tutuyor sizde öyle oldu mu
3nmber Hanife_Eymen kız bebek bekliyorum hep solda hissettim küçükken bile sol kasıkta batma oluyordu ekşi yiyorum hep tatlıdan soğudum bende başka bişey yok 30+3 teyiz sağlıkla gelsin bebişler🌸
reyhan03K Hanife_Eymen benim bütün belirtiler hurafeler erkek di ama kızım oluyor kizlarimdakilerden o kadar çok farklıydı ki bu hamilelik ama yinede kız Rabbim tamamini erdisrsin buna şükür sağlıklı sıhhatli olsun yeter
[silindi] Hanife_Eymen 7 ağustosta randevum var, 17 haftalık olacağız kesinleşir diye düşünüyorum Allah’ın izniyle 🙏🏻
Hanife_Eymen 3nmber ay bende hep sağda hissediyorum ilk 6-7-8. Haftalar bende limonata istedim sonrasında hep bal tereyağ künefe keçi boynuzu istedi canım birde bend aşırı bulantı var sizde var mı