Canım kullandığın magnezyum formu iyi değildir. Devletin verdiği magnezyum işe yaramıyor. Ben 35. Haftadayım çok şükür bu güne kadar 3-5 kramp olmuştur. Olduğu dönemde magnezyumu günde çifte çıkarıyorum günde 2 Beypazarı soda içiyorum. Mayi marka tuz kullanıyorum. Bunların her biri mineral deposu. Çok rahat geçiyor o yüzden hamileliğim çok şükür. Ödemim de yok ağrım sızım da. Doktorunla görüş magnezyumunu değişsin bence