Kızlar annem rahim knseri ve minyon vardı onda yarın ameliyat olacak dua eder misiniz. Yakınınızda olanlar var mı aynı şekilde annem de biraz şişlik var bundan dolayı doktor hani zor bir ameliyat demiş bu arada üçüncü evre ne olur kafayı yiyecegim artık çevrenizde yaşayanlar var mı bu durumu?