Alya05 devletteki doktor 20′den önce söyleyemeyiz dedi halen bilmiyorum onlara göre 🤣🤣🤣 ama özele gittim özeldeki doktorum 8 haftalıkken 12.haftanda gel dedi eğer gösterirse %70 söylerim dedi bizim sıpa ellerini bacak arasına koymuştu. Git 1 ay sonra gel dedi yani 16.haftamdı gittim yüzde 90 oranında kız dedi doktor. Ücretsiz kontrol hakkın var ya özelde, 17.haftayken yine gittim yüzde 99 kız dedi yani 16 haftalıkken öğrendim ama devlet hastaneleri söylemiyor saklıyor