Bence süt sagm mak. Almalisinz cnku bebek gogusu tam bosaltmadiginda sıkıntı oluyor siz sağım yaparsinz yada bebek o an emmiyir yada karnı tok oluyor ama göğüste süt birikinca mastist vs olabiliyor, bebek memeyi tutamazsa ilk önce şırınga daha sonra biberon vs kullanacksnz kndi sütünüzü vermenizi kolaylaştıryor .. reflü yatağı için bence bebeğin reflü olmasına gere yok çok kullanışlı oluyor ben kullanmıştım . Bebek bogulmasni bogazina kaçmasını önlüyor tavsiye ederim