İyi günler canım annelerr 🌸 ikinci gebeligime hamileyim doğumuna Max 15 gün kaldı , bu arada 6,5 yaşında bir kızım var kardeşi olsun diye başından beri çok istiyordu fakat cinsiyetini öğrendikten sonra biraz kendini geri çekti kız istiyormuş hanfendi erkek değil 🥴 Size sorum şu 1 ay oncesne kadar odasında rahat yatıyordu ben yada babası uyutup çıkıyorduk odasından ama neolduysa 1 aydır uyku saati gelmeden uyku ile ilgili kaygıları başlıyor beni kim uyutucak sizinle uyusam yanimdan gitmeyin gece uyanirsam diye sürekli bahaneler oluşturuyor kafasında bu durum eşimle bizi çok yordu odasında yatmak istemiyo uykuyu gözünde çok büyütüyor bu durumla nasıl baş edebilirim uyku meselesini nasıl aşabiliriz bilmiyorum kafam çok karışık konuştuğumuz zaman bir problem yok gibi davranıyor odamda yaticam uyuycam abla oluyorum diyor gündüz ama akşam olup uyku saati gelince durum biraz değişiyor lütfen bana bir akıl verin ne yapmalıyım ?