Kizlar merhaba adetim 3 gün geçince test yaptım bişey yoktu ama kasıklarım çok fena ağrıyor bı ağrıyor ertesi gün bakıyorum öyle bir ağrı yok göğüslerim arada sızlıyor halsizlik de var bugün 6.gunüm ve halen olmadım böyle olup sonradan hamilelik öğrenen var mi