mrvrm Regle 4 gün var. Bugün kan verdim. Yarın öğleden sonra çıkar dedi aile hekimim. Yine de kontrol ediyorum. Beklemek de çok zor. Bat yakın olup da kan veren var mı?
Ecrin_47 mrvrm bnim adetime 4 gün kaldı test yaptım silik çizgi çıktı ertesi gün kan verdim dün hamile olduğumu öğrendim ama daha yeni olduğu için doktur iki gün sonra gene kan ver dedi ama bn pazartesi vericem inşallah ☺️sizinde çıkar inşallah 🤲🏼🤗
mrvrm Ecrin_47 amin amin inşallah 🥰 kolaylıkla sağlıkla kucağınıza almak da nasip olsun. Bana da bu tabloyu bugün yarın görmek nasip olsun inşallah 😍
mrvrm Ay bir de eşimin haberi yok kan verdiğimden 🙈 yarın verebilirim gibi konuşmuştum ama beklerim belki dedim. Pozitif çıkarsa nasıl söylesem bilmiyorum 🤣