Kızlar özele takipliyim ama geçen test için devlet hastanesine gittim bana bu ilacı yazdı bende aldım ama kullanıp kullanmama konusunda kararsızım özelde ki doktoruma sordum günde bi tane kullana bilirsin kullanmak şart değil demiş ne yapsam şimdi ben kararsız kaldım sigorta yok şuanda 350 verdim bu ilaca kullanan var mı acaba ya
