Merviny Selam kizlar suanda 4 haftalik hamileyim 🌸 gece kasiklarimda agri oluyor ve gun icinde cok uykum geliyor. Sizde durumlar nasil :)
MadameTussauds Merviny Hayirli olsun daha cok yenisin o yüzden cok bisey hissetmemen normal canim bende öyleydim sonra 5. haftadan sonra gördüm ebeminkini 😂😂 suan 15+3 haftaligim
Mutlu_Bir_Anne3 Merviny Benim de aynı, 7+3 haftayım, göğüs hassasiyeti ara ara kasık ağrısı, halsizlik, şişkinlik, hiç bir şey yiyemiyorum zar zır mecburen yiyorum. Allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
minimomy_ Merviny uyku hali mide bulantısı ne yesem çıkarıyorum baş ağrısı baş dönmesi6. Haftadan Berri aynı şekilde
Busraaaakkk Merviny ben de dün gebe olduğumu öğrendim 4 haftalık benimde, 147.7 ile öğrendim sizin beta kaç bu arada
Sultansultis ben 5 buçuk hafta olana kadar hiçbir belirti hissetmedim 5 buçukta baş dönmeleri ve akabinde mide bulantısı başladı
Merviny MadameTussauds canim suan cok halsizim bakalim benim hamilelik nasil gececek. Kusma fobim var insallah kusmam 😂
ykiz Merhaba kızlar bir sorun olacak ben 14 Mayıs’tan beri adet olmuyorum sadece 25 Haziran’da iki gün süren bir kanama oldu bi bez dolmadı bile.. 23 haziranda beta testi yaptırdım 0.2 çıktı bugün birdaha yaptırdım 0.100 çıktı acaba yükselebilir mi daha ki bugün normalde benm doğurganlık dönemim doktor bana söktürücü verdi kullansam mi acaba
Merviny ykiz sanki yukselmes gibi geldi bana. Ama doktor yorumlamali. Sokturucu veren doktora sorman daha mantikli 😊
MadameTussauds Merviny Benimde kusma fobim vardi ama kusmada master yaptim bacim 2 hamileligimde de 😂 insallah sen kusmazsin
ykiz Merviny Canm iki tane doktor gördüm kese var daha çok ufak dedi 10 gün bekleyelim dedi biride kist var dedi söktürücü verdi ben anlamıyorum her belirti var hata aksamlari kasılma bile oluyor hafif
Merviny Mutlu_Bir_Anne3 amin beslenmek onemli ama gelisimi durur allah korusun. Illa sevdiginiz biseyler vardir onlardan yemeye calisin 😊
Meridaily Mutlu_Bir_Anne3 aynıyız bende de aynı belirtiler var. Birşey yiyebiliyor musunuz?🥺 bende sürekli açlık var ama midem çok bulanıyor çok zorlanıyorum yemek yerken🥺 yumurta tavuk vs asla yiyemez oldum
Mutlu_Bir_Anne3 Merviny ilk başlarda saçma bir şekilde sarımsak çekiyordu canım 😂😂 besleniyorum ama zorla, şişkinlikten iştah yok, mecbur yiyorum.
babymom2026 ykiz bu değerle kese gözükmez aslında ama benim 2.7 ile kese gözüktü demedi doktor kese gözükmesi için değerin bin küsür olması lazım diye biliyorum kese gözükse diğer doktor niye söktürücü versin ki,?
Merviny babymom2026 ben de sizinle ayni fikirdeyim. Kese icin beta hcg baya yuksek olmali. Bence baska bi doktora gitmek daha mantikli
Merviny Busraaaakkk selam busra hayirli olsun😊 447 ile ogrendim dun de 950 falandi. Iki gun sonraki artisa bakiliyor. Ayni yerde ayni saatte verdim kani