Nrckmkci Sezeryan doğum yapalı 15 gün oldu beş gündür kabızlık sonrası basur sorunu yaşıyorum eskiden de vardı daflon ilacı ise yariyordu şuan emzirme donemindeyim ilaç içilmez sanırım kullanan var mı bu ilacı yada doğal yolla gecirebilen ?