Gizem65 Merhabalar arkadaşlar. Ben 8+2 de kontrole gitmiştim fakat doktora sonraki kontrole ne zaman gideceğimi sormayı unuttum. Devlet hastanesinde kontrole gidiyorum. Bir sonraki kontrole kaçıncı haftada gitmeliyim. Şu an 9+5 haftalığım
Herseydenbiktim Gizem65 Beni ilk öğrendiğim zaman 11inde yada 12sine çağırmıştı siz en iyisi 3 hafta sonra gidin
NoName_ Gizem65 ayda 1 gitmeniz gerekiyor 32.haftaya kadar bir sorun olmadıkça 12.hafta içerisinde gidebilirsiniz
Sultansultis evet normalde ayda bir çağırıyorlar 12. haftada gitmelisiniz bir de 12.hafta ense kalınlığı, burun kemiği ve ikili test için ideal bir hafta o hafta testlerinizi de yaparlar