Gulcan_15 31 haftalık hamileyim geçen hafta kum döküyorum diye antibiyotik kullanmistim, bir hafta sonra bırak demisti doktorum tekrar idrarimda kan geliyor bu durumu yasayan var mi kac gun sürdü neler yaptınız agridan duramıyorum 🥹🥹🥹
Benimadimanne Gulcan_15 böbrekse evet ben hem taş hemde kum döktüm yarım çay bardagi hakiki zeytin yağı ve üzerine limon sıkıp sabah aç karnına içiyordum ağrıya ise yapabilecek bişey yok maalesef ben 2 haftaya yakın çektim 🥲
Talentedmom Gulcan_15 çok geçmiş olsun ben de taş düşürmüştüm haberim olmadan felaket bir ağrıydı kıpırdayamıyordum ambulans gelmişti meğerse o ara düşmüş sancıyla Allah şifanı versin
Ozgesi Bende sizinle aynı haftadayken kusma be halsizlik idrara çok sıkışıklık ama az idrar şikayetiyle gittim aynı şekil kum döküyormusum antibiyotik vermedi sadece bulantı için bir ilaç verdi bana onu da kullanmadım evde prilam vardı öyle atlattım bir hafta sonra crp yarı yarıya düşmüştü ama bu mide bulantısı ve kusma ara ara devam ediyor anlamadım o kum olayından sonra sürekli yaşıyorum 31 haftadan sonra mide bulantısı kusma şu an 33 bitmek üzere
Selim_Alparslan Ozgesi Kızlar bende 2 hafta önce kum düşürdüm ve aşırı mide bulantısı karin agrisi yaşadım. Kan ve idrarda da enfeksiyon var hala😪
Gulcan_15 Ozgesi antibiyotigi enfeksiyon olur erken doğumu tetikler diye vermis kum dokmeye yapcak bir sey yok dedi 😑🥹
Ozgesi Gulcan_15 doktoruna güven vermişse bi bildiği vardır mutlaka destek olsun dye kendi yaşadığını anlattım 😊 sıkma canını ilaçlarını iç ve dayan geçecek 🌺