Aysenurkpehlivan Çok gereksiz şeyler koymak istemiyorum bitane alt üst takım koydum içine zıbında koymalımıyım ağustos ayında doğum olcak inşallah
Aysllllm Aysenurkpehlivan iki tane beşli set koydum ekstra iki üç takım daha koydum ben..kızım da reflü vardı doğar doğmaz sürekli kustuğu için kıyafet yetiştirememiştim..belki yine aynı olur diye çok çok alıcam yanıma kıyafet 🤭
Aysenurkpehlivan Aysllllm kaç haftalıksınız bende 3 takım yedek koydum biri zaten fotoğraf çekilmek için😊😂😂