songul11 vallla ben geç döllenme oldugundan kimyasaldır diye hep korkuyla bekledim hatta bir hafta sonra belirtiler bulantı vsvs eklenebilir için rahat olsun ben deli gibi korkuyırdum şuan 19 haftalığım değerim gayet güzel buradaki postlara falan çok girmeyin etkiliyor kimyasal olanlar vsvsvs ölümlü düşünün 🥰🥰