ikiprensannesii_ Kizlar ilk defa böle bir post açtım o kadar doluyumki anlatamam belki Kendi kendime yapıyorum bilmiyorum bişey düşünmek istemiyorum hayattan heyecanım kalmadı bir oğlum var ikincisi yolda belki hamileliktendir de bilmiyorum o kadar stresli oldum ki çocuğuma bağırıp duruyorum yani onu öpmeye sarılmaya kiyamazdim ama artık işler o kadar değiştiki inanılmaz hep evn içindeyim kapıya bile çıkamıyorum yaşamak bile istemiyorum çünkü benim için tat yok artık ha eşim iyi çok şükür bana karşı com sever beni ondan yana sıkıntım yok ama nedense psikiyatriye bile gitmek istedim. Ama millet çok laf yapar delidir manasindan anlar çünkü burdaki cahil insanlar ruh sağlığını asla bilmezler onun için gidemedim hani böle çok uzak bir yere gidip günlerde ağlamak içimdeki herşeyi bağırıp çağırarak dile getirmek istiyorum çünkü etrafımda yok belki solesm bile çok anlamsız belki derler rahatlık batıyor ama ben kendimi iyi hissetmiyorum herşeyi içime atıyorum ufacık bişey olsa bile ne yapacağım bilmiyorum herkes bana kötü niyetli geliyor artık kimseyle konuşmak bile istemiyorum 😔
ikiprensannesii_ ikiprensannesii_ tamda anlatamadım piskolijim hiç iyi sanki saatlerce aglsam iyi olucak gibi
aybalasmom ikiprensannesii_ depresyona giriyor olabilirsin. Bir de gebelik de zaten daha da çok tetikliyor. Psikiyatriye gitmeyi maalesef etrafımızdaki insanlar farklı algılıyorlar. Ben de bir süre tedavi gördüm. Kimseye de söylememiştim gittiğimi ilaç kullandığımı. Sadece eşim biliyordu. Bu şekilde kendinizi kötü hissetmeye devam edersiniz. Gebelikte ilaç kullanılıyor mu bilmiyorum ama hiç değilse bi destek almak, bilen biriyle konuşmak iyi gelebilir. Bi çocuğunuz daha varmış ona karşı da verimli olamazsınız bu şekilde. Bir an önce atlatabilmeniz dileğiyle 🙏🙏
Sendenbiri ikiprensannesii_ yanlız degilsın, güzel anne, aynı durum içindeyim, avantajın varsa çocuğunu yanında, annen, kayınvlıden varsa 1 saat olsa birakıp eşınle dışarıya çıkabilırsın, haa yok dersen de cocugunuda al yine çık, o kadar iyi gelck ki sana.
Cgladmr Ben de öyleyim zevk almıyorum üstğne bu sıcaklar daha da sinirli yaptı beni boğuluyor gibiyim konuşmaya ihtiyacım var ama yok sese tahammülüm yok baş dönmesi kafa bulanıklığı cabası ögkem tavan kocam gözüme batıyor daha sayıyım mı nefret ediyorum herşeydrn
ikiprensannesii_ Cgladmr evet aslında kocama karşı doluyum ailevi sorunlar tabi o bana Karsi iyi ama eskiden yapılanlar herşey aklımda onları aklımda cikartamiyorum
ikiprensannesii_ aybalasmom iki yıldır daha çok bunaldım. Saatlerce negatif düşünüyorum sürekli kötü dusunceler var istemsizce oluyo
ikiprensannesii_ aybalasmom yani çocuğum biraz karnı agrisa. Sanki ölecek diye çok korkuyorum hep kötü düşünüyorum. Anne basım agriyo diyo ben kötü bsiey var diye korkuyorum hep ve şuan bile biraz ishal olmuş acaba neden bağırsaklarında sorunmu var diyorum kafayı yiyorum
ikiprensannesii_ Sendenbiri keşke öle bir imkanım olsa eşim şehir dışında annem ayır kaynanam ayri çocuğum çok yaramaz
aybalasmom ikiprensannesii_ 2 yıl uzun bir zaman bence daha fazla ertelemeyin. Kimin ne düşündüğü değil sizin ne hissettiğiniz önemli. Ben de okul vs için baya ertelemiştim tedaviyi ama bi süre sonra işin içinden çıkılmaz hale geliyorsunuz. Benim avantajım hamile değilken tedavi almış olmamdı. Tedaviyi de tam bitirmedim ama olsun yine de çok çok daha iyiyim
ikiprensannesii_ ikiprensannesii_ yani dönüp arkama ben kimse üzülmesin kimse beni yanlış anlamasın. Diye. Kimse benden yana canı yanmasın. Ben herşey iyi olsun isterken meğerse kendime çok çok kötüluk yapmışım bütün saçlarım beyazlamis gören kaç yaşındasın diyo 27 yaşındayim bu arada. O kadar stres
ikiprensannesii_ aybalasmom teşekkür ederim gitmeyi çok istiyorum inanın o kadar cok istiyorum kimse bilemez eşim bile karşı çıkacak eşimde bu hissettiklerimi desem o bile sana rahatlık batıyor hiç bir hiisimi ona anlamak istemiyorum çünkü anlamaz daha fazla konuşur daha fazla sinir olurum
Anneyim6 ikiprensannesii_ Geçiyor geçiyor hamile pisikolojisi bir kaç hafta önce bende böyleydim geçti 😆 kendimden tiksiniyordum
ikiprensannesii_ Anneyim6 2 yıldır bu durumdayim ama 4 aylık hamileyim çok daha fazla oluyo biseye tahammül edemiyorum
Morrinah ikiprensannesii_ depresyon nelirtileri kuzum gebelikte çok karşılaşılıyor genelde bir psikolog gerçekten yararlı olabilir gizli tut kimseye deme görün bence sende çok rahatlarsın
ikiprensannesii_ Morrinah hamileleikten öncede boleydi aslında kimse dinlemedi beni yada ben anlatamadım hiç anlatsam bile ben haksız çıktım esime bile anlatamıyorum derdimi bağırıp çağırır güç çekemem yoksa büyük kavgalar çıkıyor rahatlık batıyor diye
ikiprensannesii_ Morrinah zaten kimseye anlatamıyorum sıkıntımı birine anlatsaydim belki bu durumda bile olmazdım
Embu ikiprensannesii_ sıcaklar hamilelik bide evde çocuk col bunaltıyor insanı emin olun çoğunluk stresli ve sinirli bu dönemde galiba bir de hamilelikte geçmişe çok gidiliyor neden böyle oldu diye düşünüp kendimizi üzüyoruz bende aynaya bakmak hazırlanıp dışarı çıkmak istemiyorum resmen yataktan çıkmadan bütün günlerim öyle geçsin istiyorum ama çocuğumuz var ev dağınıkken kafam daha dağınık oluyor mecbur kalkıyorum ama hamilelik depresyonuna giriyoruz galiba
ikiprensannesii_ Embu çok teşekkür ederim yorumlarınız çok iyi geldi beni en çok üzense çocuğuma istemsizce bağırıp duruyorum