Merveayd1n 28+3 olduk 2 gündür hareketlerinde azalma var hatta bu sabah hiç hissetmedim bunu yaşayan var mı ? Birazdan hastaneye gideceğim
1sen1ben1debebek Merveayd1n 28+1 im 2 gündür benimkinin de hareketleri azalmıştı bugün de kuduruyor anlamadım😅Gönlünü ferah tut canım yine de için rahat edecekse git hastaneye.En azından bebişini görmüş olursun
Mavro 30+2 olduk 2 gündür hareket yok ne yaptıysam karnım gazdan davul gibi oldu. Ne yapabilirim bu sicak havalarda kışlık çorap giyiyorum sıcak su torbası koyuyorum karnım patlayacak sanki