gulanne_ doktorum özeldeydi evet. Beni 32.haftamda 2 gün erken doğum riskiyle hastanede yatırdı o gün bugündürde evde istirahate soktu. Sonra 36+4 de beni zorla sezeryana almaya çalıştı. Sancılarım varmış. Serum verdi serumdan sonra dahada arttı. Korktum hastaneden çıktım. Başka hastaneye gittim sancım falan yokmuş benek makat gelişte evet ama bekleyebiliriz dedi yeni doktorum. Bunca haftayı o doktorla geçirdiğime üzülüyorum