1demetyasemen Kızlar adet tarihime göre 5+2 haftalık beta 1820 ydi dün ama doktor muayene de buna tam kese diyemem göremiyorum dedi. Anlayan varsa bakabilir mi bu kese mi ?
Alyosmom 1demetyasemen bende Salı günü gittim aynı bu şekilde kese gözüktü , 9 mm di ölçtüğünde. Bence özel bir doktora git için rahat eder 🤗
Symylldz 1demetyasemen Nasıl olması lazımmış tam kese demesi için benim de aynıydı ve doktor kese oluşmuş tahmini 5 buçuk haftalık demişti. Böyle bir şey de ilk defa duyuyorum. Başka doktora git canımcım hayırlı uğurlu olsun 😊
1demetyasemen Esma006 şehir hastanesine gittim daha çok yeni diye farklı doktora da gidicem ama biraz zaman geçsin istiyorum. Kese gibi geldi bana da ama emin olamadım doktorda öyle deyince korktum açıkçası
1demetyasemen Esma006 gidicem yarın bakalım umarım gözükür. Çok korkuyorum daha önce kimyasal oldu 1800 le olur mu bilmiyorum ama başka bişey olmasın 🥹
1demetyasemen Symylldz asistanı bakmıştı ondan sanırım 😃 bakalım bugün yine gidicem göremezse yine artık gitmem heralde
penbe_karisi Yani doktor binada kese deniyorsa ne diyeyim tam doktor deyilim ama bas baya kese yani iki çocuğumda da aynı bu sekildeydiii başka doktora gidin bencee
1demetyasemen penbe_karisi tam emin olamadım net değil dedi bende çözemedim korkuttu beni yani yarında göremezse başka doktora gidicem zaten
Dian 1demetyasemen Bence kese benimki de böyle gözüktü ve bebeğim doğdu bile stres yapmayın sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
1demetyasemen Dian amiin inşallahh. sizin ultrasonu görünce içim rahatları gerçekten hemen hemen aynı sizin kaç haftalık
Symylldz 1demetyasemen Gözle görülür şekilde kese bu. Şu işi bilmeyenler yapmamalı bence ya insanı da tedirgin ediyorlar.
1demetyasemen Symylldz asistanları kendi yerine koymuş çünkü 😂 bugün gittim tekrar gözüktü kese çok şükür sorun yok