Kizlarr tansiyonum var işte kontrol altında tutmaya çalıştığımız ilaç kullanıyorum bugün kontrole gittim doktor sabah öğle akşam ikişer adet kullan dedi haftaya da alalım dedi riskli dedi bnde normal doğumdan korktuğum için sezeryana karar verdim. Haftaya 37 olacak bugün bebeğin kilosu 3050 grdı biz 40 a kadar beklesekte senin için sıkıntı olabilir dedi. Var mı tansiyon sıkıntısı olup 37 haftada doğum yapan bebeğimin kuveze girmesini istemiyorum erkenmiş gbi geliyor bana