Canım doğunca kiloda oynama oluyor bana da öyle dediler 2700 dediler çocuk 3 kilo doğdu 37 hastalıkken kiloya çok takılma 😊 hayırlısıyla doğsun kilo alınır önemli olan sağlıklı olması bence kilosunda normal kız çocukları erkek çocuklarına göre daha zayıf oluyorlar o yüzden başkasının bebekleriyle karıştırma tamam her bebek kendine özel 😊