27 aylık kızım var 5 gündür burnumdan getirdi o kadar miz miz o kadar herşeye ağlıyor ki bugün cinnet geçirdim 8.5 da kalktı suyunu filan verdim muz filan kahvaltı hazırladım yemedi sadece domates yedi yalandan ağlayıp duruyor bağırıyor çıldırmak uzeriyim yorgunluk tan baylcam sancılarım arttı eşimde baş edemiyor ne olur bişey söyleyin bakın duşunu yaptryrim oyun oynuyorz beni salmiyor nefes alamıyorum tuvalete giderim kapının orda ağlar kahvaltı yaparım bas bas bağırıyor burnumdan getirdi,5 gündür hayattan zevk almıyorum ot gibiyim yoruldum eşim olunca dinlenebiliyorum 😔