Fnur6435 mesela şöyle söyleyeyim ben doktoruma muayeneye gittiğimde en az 15 dakika ultrason ile bakıyor ve sürekli bir şeyler anlatıyor aklıma bile gelmeyen, bilmediğim şeyleri tek tek bana açıklıyor. Her defasında. Sürekli sormak istediğiniz soru var mı? Aklınıza takılan bir şey var mı diyor? Ben soracak bir şey bulamazsam belki şunu merak ediyorsunuzdur diye açıklamalar yapıyor. Hiçbir şey olmazsa ilaçlarımı kullanıp kullanmadığımı soruyor, eksik ilacın var mı bir düşün ona göre yazayım diyor 🤷🏻♀️ en son kabızlık ile ilgili kendisine mesaj atmıştım bir hafta olmuştur ve bugün muayeneye gider gitmez kabızlık durumun ne oldu diye sordu kabızlık ilacının kullanımı ile ilgili detaylı bilgi verdi 😊 bence ilgili doktor böyle olur ama bilmiyorum bana yetiyor yani bu. 35haftalık hamileyim. Hamileliğimden de önce tanıyordum kendisini.