12245 Adete 8ve 7 gün kala test yaptım sizce hamileyim bu Arada kabız oldum bide göğüslerim şiş https://resmim.net/i/img-2649.TUqvzo
Kaanmelih 12245 bu erken gebelik testi pek doğru olmuyor bende bi kere bunla yaptım silik cıktı kaset testte negatif çıktı kaset test yapmanızı tavsiye ederim
gungunom enguzelannexxx20 10 gün geçmişse biye bu kadar silik acaba ya bence arkadaşlar kaset testlere güven olmuyor
Kaanmelih enguzelannexxx20 sizin var gebeliğiniz kaset testler erken gebelik testine göre daha doğru sonuç veriyor
enguzelannexxx20 gungunom bilmiyorum vallah ya gecen hafta yaptım aynı testle cıkmadı bugün yaptım cıktı
Kaanmelih 12245 siz kaset test yapın çünkü adete yakın beta hcg biraz yükseliyor erken gebelik testide bu yüzden yanlış sonuc gösteriyor
Kaanmelih 12245 bide ben adetime 1 hafta vardı kaset test yaptım negatif cıktı adetime 1 gün kala tekrar yaptım silik çizgi çıktı yani pozitif şuan 15 haftalık