Kızlar 34+5 haftalık hamileyim dün kontrolüm vardı bebeğimin kilosu 2375 gram çıktı doktor çok iri bir bebek değil zayıfta değil dedi.. kilosunu takmıyorum yani 3 kilo doğsa yeter benim için ama ben aşırı tiksinti yaşıyorum yediklerimden yani sabahları yumurta asla yemek istemiyorum geçen gün istifra ettim artık gına geldi yemeyincede kendimi suçlu hissediyorum niyeyse benim gibi olan var mı ya zaten son haftalar yemesem en fazla ne olabilir ki en azından akşam yemeklerinde tavuk falan ağırlıklı daha iyi besleniyor gibi hissediyorum kendimi ama sabahları asla çok iştahsızım yani