Kızlar merhaba Ümraniye eğitim ve araştırma hastanesinde detaylı ultrasona girdim gidecek olan varsa diye bilgi amaçlı yazıyorum
Murat muhçu diye bir doktora almıştım randevu ancak adamı tacizden içeri almışlar 😂 Çağdaş diye bir doktor baktı yerine. Daha girer girmez sadece 15 dk bakıyoruz diye uyarıyorlar. Herşeyine baktılar ama sadece kendileri bakıyor ekranı size çevirmiyorlar. Size bilgi de verilmiyor kendi aralarında tıp dilinde bir şeyler söyleyip duruyorlar. Soru soruyorum mesela geçiştiriyorlar. Bana nerdeyse bi 20 dk baktılar ama ben ne gördüm hiç. Elinize bir ultrason fotoğrafı veya bir dosya vermiyorlar e nabızdan görüntülenebileceğini söylüyorlar o kadar.
Velhasıl güzel inceliyorlar mı bebeği evet ama işleri sadece bebekle siz sanki odada yokmuşsunuz gibi ne bir bilgi aktarımı ne de ekrandan bebeğinizi görme durumu yok maalesef.