As38- belirtiler yavaş yavaş kayıp mı oldu yani bnde de öyleydi sancim vaedi hep adım atamıyordumm belitrtim kayboldu bebek hareket etmiyordu bile sancimda azilmisti doktora gittim nst bağladım açılmam vardı ama bebek hareketleri net hiç çıkmıyordu direk sezeryana alındım Bebek Kordon dolaşmış karnıma kakasını yapılmıştı inşallah sende sağ salim kucağınıza alırsınız doktor kontrolünun ne zmaan ?