Esanasckin Kızlar iyi geceler gecen gün suyum gelmişti doktora gittim henüz doğum başlamamış dddi son 10 günüm var ama şuan acayip terleme mide bulanması ve bacaklarımı hissetmiyorum uyuştu sizce acile gitmelimiyim
Dyglila Esanasckin doktorunuzun numarası varsa arayıp durumunuzu bildirin sonra gitmeniz gerekiyorsa hemen gidersiniz.
Dyglila Esanasckin Ozaman zaman kaybetmeden hastaneye gidin en azından aklınızda bişey kalmamış olur rahat edersiniz.
Hsrtm Esanasckin suyun geldiyse doguma neden almadılar ki ilk gebeliğimde suyum sızdırdığı içi suni Sancıyla Doğumumu başlatmıştılar
Dst Esanasckin git tabi cnm Suyun Geldiğinde hastaneye niye gitmedin Arkadaşim Suyu geldi doğuma 14gun vardi daha Hastaneye giti 1gün sonra doğum yapti
Esanasckin Dst canım suyum geldiğinde gittim hastaneye ama doktorum bana daha doğuma var dedi gönderdi beni şimdi midem bulanıyor bacaklarımı bile hissetmiyorum
Wicca Esanasckin suyunuz gelip sizi nasıl eve gönderdi ?????? su geldikten sonra takip edilmeniz lazım, enfeksiyon riskine karşı.. Şikayetletiniz normal değil, bir an önce acile başvurun..
Glsm3443 Esanasckin rabbim kolaylık versin inşaellah sağ salim evlatlarımızı kucağımıza alalım yazın buraya hastane dönüşü
Esanasckin Wicca canım beni gönderdi eve cuma günü gel bakalım dedi gittim ama bişey demedi haftaya cuma bidaha gel bakalım dedi şimdi aradım acmıyorda
Wicca Esanasckin umarım enfeksiyon kapmamışsınızdır.. :( Neyse acilde yardımcı olurlar.. İçinizi ferah tutun siz.. 🙏🏻