Geçen cumartesi Opu oldum sizin gibi araştırmaya koyuldum avakado, çiğ kuruyemişler, meyveler, kefir, yumurta yedim bol su, hafif park aletleri, paketli gıda yemedim, çay, kahve, kola, sağlıksız şeyler uzak durdum. Beslenme çok önemli biz ne yersek vucudumuz o sigara alkol kullanmıyoruz. Opudan da hiç korkmayın, iğnelerde acıtmıyor benim canım tatlıdır tık tık kendim vurdum hep morarmadı bile inşallah güzel süreç geçirirsiniz😇