Ayhande Doğum ağrısı,regl ağrısından çok farklı,belinizi dik tutamazsiniz,sancı kramplar halinde girer sonra gider tekrar gelir,yürümekte konuşmakta zorluk çekersiniz, hatta şöyle söyleyim hafif sancılarım var ve hastaneye yatışım verildi çok az suyum geldiği için tehlikeli buldular bırakmadılar 4 gün ısrar ile doğuyorum dedim. 4.cü günün bitişine yakın öyle ağrılarım oldu ki. Doktor zaten demişti bana hala konuşa bildigine göre doğum başlamamış,gerçek başladığın da sadece ağlayarak kafamı sallayarak sorularına cevap verebiliyordum tamm şimdi başlamış doğum demişti ve 4 cm açıklıkta ölüyordum resmen .🥲