aysekalp Kizlar 7 haftalik gebeyim ama 2 haftadir neredeyse dogru durust hicbir sey yemedim yedigimi de cikariyorum. Inanilmaz halsizlik ve hassasiyetim var, mutfaga giremiyorum bile. Kendim icin degil de bebegim icin endiseleniyorum yeterli beslenememin ona bir zarari olur mu?
Leontiine aysekalp hiçbir zararı yok canım şu an senin yediklerin onu hiç etkilemiyor. O direkt senin kanından tüm vitamin depolarını tüketerek besleniyor o yüzden endişe etme 🤍
Mucizem_63 aysekalp hiç sorun etme 1.trimesterde doğru düzgün birşey yiyemedim bı lokkma ekmeği zorla yerdim 2.trimester biraz daha rahat geldi yiyeblyrm ama kilo alamadım henüz sıkıntı etme sende normldir
Meridaily aysekalp aynı durumdayım canım ben de. Bugün 7 haftalık olduk. Aşırı halsizlik var doğru düzgün birşey yiyemiyorum,mutfaktan tiksindim resmen yemek asla yapamıyorum zaten😥 şuan kahvaltı yapmaya çalışıyorum ama midem alt üst. Çok üzülüyordum ben de bebişi besleyemiyorum diye sanırım daha bizim kanımızdan besleniyormuş.
Srfblt aysekalp canım bende endişelenmiştim ama yediklerinden besin değeri almıyor zaten ilk aylarda, senin vücudundaki depodan kullanıyor, kan, vitamin vs endişe etme o yüzden hiç, için rahat olsun 🩷
Sultansultis ben de bi ara yemeden içmeden kesildim, gün içinde iki üç dilim karpuz bir tane tuzlu salatalık yiyerek günü tamamladığım çok oldu. 5 kilo verdim, şu an 12 haftalığım toparlamaya başladım. Doktorum sıkıntı yok miden bulanıyosa zorlama yeme dedi.
MadameTussauds aysekalp Bende ayni durumdaydim 15+3 haftaligiz suan 5. haftadan beri hic bisey yiyemedim desen yeridir yediklerimide cikardim zaten suan yeni yeni biseyler yiyorum ama kilo falanda almadim aksine verdim baya ama bebek iyi Şükür merak etme senin depolardan besleniyor o suan hic aklin kalmasin
Leontiine MadameTussauds gündüzleri bulantım azaldı bebişim ama her gün 1 kez istifra devam ediyor. Su içebiliyorum güzelleşmeler başlar gibi inşallah istifrada geçer. Sen nasılsınnn
MadameTussauds Leontiine Kac haftalik oldun kuzum Bende de biraz düzelme var gibi sükür bulanti azaldi gibi ama o bas döndürücü bulantilar mutlaka bir kere buluyor gün icinde beni saatleride belli olmuyor insallah onlarda gecer artik su gebeligin tadini cikaririz yaa
Leontiine MadameTussauds 14+4 olduk canım sen ne kadarlık oldun? Ay evet inşallah geçerde gerçekten altın dönem dedilen 2. Trimesterı yaşarız
MadameTussauds Leontiine Yakiniz kiz ben 15+3 üm haftaya carsamba kontrolüm var bakalimm 😍 insallah cinsiyeti ögrenirim ya
Leontiine MadameTussauds ay hadi bakalımm inşallah gösterir. ben 2 gün önce gittim kontrole fetal ile öğrenmiştim gerçi ama gittiğimizde pipiyi de gösterdi 🤣🤣 diyorum önceden öğrenmeseydim kesin saklardı kendini 😆😆
MadameTussauds Leontiine Jsjsjsjs aynenn bebislerin öyle huylari var dogru 😂😂 kiz ben Oglumun cinsiyetini tee 20. haftada ögrendim sipa bi döndü sirtini asla göstermedi doktor bile demisti bu kadar inatci bebegi uzun zamandir görmemistim diye sjsjsj anasina cekmis hinzir 😂😂 Bu da abisi gibi sirti dönük hep bakalim insallah dönmüstür 😂
hd_d aysekalp kuzumm bende ayniydim şuan 9+4üm normal günlük hayatta nekadar yiyorsam o kadar yiyebiliyordum şükür bulantım falan da olmadı benim ona rağmen yiyemiyordum bisey de asermiyorum 😅 ama korkma ilk dönemde bebek senin yediklerinden beslenmiyor vitamin kan vs iste bunlarla besleniyor 2.trimesterden sonra açılır iştahın yavaş yavaş korkma bende senin gibiydim şuralar yavas yavas açılmaya başladı iştahım 🫂
Bulutlarda aysekalp çoğu kişide aynı canım merak etme bende çok zorlandım et tavuk zaten asla pişiremedim halada tiksiniyorum hamile olan bütün arkadaşlarım da öyleydi 10. Haftadayız daha yeni yeni normal yemek pişirmeye başladım
vanilya_kokusu_ aysekalp hiç endişe etme valla 18 haftaya kadar yatalak olmuştum kusmaktan 😂😂 geçecek bir yerden sonra sabretmen lazım