Merhaba belirtiler ne zaman hafifleyecek ben onuncu haftaya yeni girdim hala ara ara adet olacakmışım gibi kasık ağrısı oluyor karnımda şişkinlik dolgunluk hep var zaten sabah uyandığımda az oluyor sadece belimde de hafif ağrı oluyor ara ara değişiyor yani durum gün içinde sabah uyanınca akşam yatarken veya gün içinde ara ara gelen hafif mide bulantılarım oluyor sekizinci haftadan beri var hatta yedinci haftanın sonundan beri var kusma derecesinde değil ama tabii ki de rahatsız ediyor şu zamana kadar tek geçen belirtim göğüs ucu hassasiyeti düzeldi o ilk zamanlar vardı ilk haftalar sizlerde durum ne ne zaman geçip rutine dönecek bunlar