mgokk33 Kızlar selam 5 haftalık gebeyim daha keseyi bile göremedik pazartesi günü gideceğim ama bugün kahverengi lekelenmelerim başladı. Doktor taze kan olmadığı sürece korkma yerleşme ya da eski kandır dedi ama yinede endişe ettim. Bir de ecopirin içiyorum
zeynepulker0 mgokk33 ben 6 haftalık oldum hiç lekelenme olmadı belki de yerleşme kanamasıdır geç döllenme olmuştur keseyi de görememesi bundandır belkide
mgokk33 zeynepulker0 evet geç döllenmeydi zaten reglden 6 gün sonra 150 değer ile öğrendim. Kimyasal olabilir mi
Beyzatnc26 mgokk33 beta takibi hiç yapılmadı mı 2 günde bir kan vermen gerekiyordu normalde düzenli artış oluyorsa sıkıntı olmaz
zeynepulker0 mgokk33 artıyorsa değer değildir bence geç döllenmeymiş ondandır bence kan alıyorlar mı yükselip yükselmemesine bakmak için
mgokk33 Beyzatnc26 yapıldı ilk 150 sonra 400 çıktı. 1 hafta sonrada doktora gittim rahmin kalınlaşmış gebelik var diyebiliriz haftaya gel keseye bakalım daha geni oluşmaya başlamış dedi 2 gün sonra bu kahverengi leke başladı.
mgokk33 zeynepulker0 evet baktılar ilk 150 sonra 400 çoktı, rahim kalınlığı iyi çıkmıştı ama bu leke çok canımı sıktı. Kötü bir şey yoktur değil mi
zeynepulker0 mgokk33 kahverengi ve pembe renk akıntılar normal diye biliyorum bende hiç olmadı ama olanlarınki de normalmiş kırmızı kan gelmiyorsa normaldir bence de geç döllenme olduğu için yerleşme kanamasıdır bence ya kötü düşünmeyin yine de ben kötü olmadığını düşünüyorum
mgokk33 mgokk33 Dry94_ 2 gün arayla. Önceden de bi kaybım var 11 haftalık bebeğimi kaybetmiştim o yüzden endişem yüksek
Dry94_ mgokk33 endişelenme de haklısın ama içini ferah tut doktor kontrolünü aksatma iyi düşünelim iyi olsun🥰
Dry94_ mgokk33 bende 6 haftalık gebeyim benden de geliyo arada kahveleke hatta içerde kanama alanı görüldü doktor progestanı fitil sekilde kullandırıyor birde günlük progestan iğne vuruluyorum. Korkma dua edelim bütün hamişler sağlıkla bebişlerini kucaklarına alsın🥰