stt-97 Aynen öyle, bende çay kullanmıştım 15 16 yaşlarında hep kendimi kusturuyordum yediğim her şeyi sonra pandemi girdi 48 50 kiloya kadar düştüm bir gün pazarda bayilinca annemler beni bi güzel haşladı. Sonra spora yöneldim, 2.5 3 yıla yakın profesyonellige gidecek kadar yapınca kendimi anca toparladım. Ama o zamanlar atladığım bir şey varmış Akdeniz anemisi tasiyicisiymisim bunu bilmiyordum kan değerim hep dusukmus, iyice düştü ve daha toparlanamadım. Hamileyim daha da tüm değerlerim düştü. Bazen kendimizi iyi görmek için sağlıksız yollara başvuruyoruz ama ilerleyen zamanlardaki sonuçlar için böyle şeylerin gereksiz olduğunu anladım. En güzeli beslenme ve hareket.