Merhaba ben 4 aylık gebeyim Gülcan yazıcı özgün hocaya 2 defa gittim gerçekten övüldüğü gibi değil hakkında yazan her şey doğru hangi özel hastanede ultrason cihazı yetersiz geldiği için dışarıda özel kliniğe yönlendirir? Kocasının kliniğini övüyor neden aceba? Ve aşırı saygısız hastalarla nasıl samimiyet kuracağını bilmiyor bişey soruyorsunuz tersliyor yada dalga geçiyor kesinlikle tavsiye etmiyorum ben yorumları okumuştum fakat abarttıklarını düşünmüştüm ama yazan herkes haklıymış gitmeyin.