merhaba kızlar, 5+4 crl 1.66, 6+5 te 2.49 mm olmuşuz. kalp atışını dinlemeye gitmiştik ama duyamadık doktor ne normal ne anormal bir sey dedi cumartesiye tekrar randevu verdi. Böyle bir sey yasayıp kalp atışını duyan oldu mu acaba. bi bildiğiniz varsa umut olun lütfen bana🙏🏻