Ben de 33.haftaya bulabilmiştim randevu ama 32ye girdiğim sabah hastaneye gidip doktordan rica ettim 1 hafta sonraya bulabildim o zaman 33 olacağım boşuna 1 hafta geçecek falan diye o da yazdı sağ olsun ama doktordan bile erken gittim hastaneye ve kendisi de dedi böyle durumlarda 9’dan önce gelip sıra al illa ki gelmeyen olur boşluk olur girersin diye.