Ben 6 haftalikken disimde kucuk bi oyuk olustu basta agri hafifdi ama 9 haftaya geldignde oluyorum sandm agridan acile gittim bebegin cok kucuk yapamm bisy dedi ama dayanamiyorum ne yapsm agrisi hafifler hapda fayda etmiyo dedim gecici dolgu yapiyim 3 ayi doldurunca mutlaka gel dedi uyusturmadn sivri bisyle o icindeki bi kac curugu kirdi dolguyu yerlestirdi gece agridan uyuyamamistm biraz da oynadigi icin ama cok sukur 1 haftadir rahatim Allah razi olsun yapcak bisy yok diyip gondermedi doktor bi gorusun disciyle 3 aylik olncaya kdr gecici dolgu yapamazmsnz diye denemedm yontem kalmadi 6 saate bi parol attm zerre faydasi olmamisti dolgudan sonra rahtladm ama iste mecbur gidip curugu temzletmm lazim 3 ayi doldurunca