edos23 genelde t nin çok koyu çıkması gerekiyor canım mesela ben 3 aydır ovulasyon testi kullanıyorum t çizgisi c ye çok yakın koyulukta yada daha az çıkıyordu ilk defa bu ay t cozgisa c den daha koyu çıktı o yüzden umitliyim bu ay senin bence pik bugün yada yarın olabilir
Birde ben mesela saat 15.00 da yapmıştım birtane test o c ye yakın çıkmıştı akşam akıntım arttı birdaha yapayım test dedim bı baktım kopkoyu çıktı 💕