Kubraygun bende de noktacık şeklinde üstü kabuk bağladı kaşınmaktan,aşırı kaşınıyor kanıyor,şu anda sadece ayaklarımda ve omuzlarımda var,doktoruma gösterdim kan tahlili istedi karaciğer enzimleri biraz yüksek çıktı,krem filan verdi,10gün sonra tekrar kan tahlili yapılcak değerine bakılcak ama kaşıntı artarsa mutlaka haber vericem doktoruma..