Onurbanuu aynı doktora gittim belkide hata ettim kanama alanı hiçbişey yoktu ama sürekli kahverengi kanamam vardı doktor normwl dedi bebek büüyürken böyle şeyler olabilir dedi çok üzgünüm keşke daha önce gitseydim neden böyle oldu hep belirsizlik olarak kalacak 😔