Aslihanfindik Gece 3 den beri belime sadece bir sancı girip çıkıyor 10 dakikada bir ama sadece belime karnımda hissetmiyorum çok az da kan gördüm tuvalette 2 cm açıklığım vardı doktor kanama normal demişti azsa sizce doğum sancısı mı
Birmucize17 Aslihanfindik benim doktorum kanama olursa hemen haber ver doğuma alayım dedi, sancı için de ağrı olunca karnına bastır taş gibi sert olur ordan anlarsın sancı olup olmadığını dedi. Karnınızın heryerinin sert olması gerekiyormuş sağ taraf sert olup sol taraf yumuşak olmaz dedi.
Basakalmila Aslihanfindik benim de regl sancısı gibi ağrım başladı ama 2 saattir sürekli var. Kasılma gibi ya da aralıklarla gelen bir şey gibi değil. Bu da doğum belirtisi mi acaba?