Fatma27 Veten bana yakınlarım yaptırma dediler çok pişman olmuşlar çünkü sizin akrabanızda şeker hastalığı olan varmı eğer doktor zorladıysa yaptırın bence
Fatma27 Kuzum-naz evet çok heyecanlanıyor insan bir an önce doğsalar da kokusunu doya doya koklasak☺️
tazecikanneee Fatma27 kıyafetlerinin yarısı anneannesinde yıkanmadı daha nemdekiler yıkandı ütülendi dolaba yerleşecek valizimizi hazırlamadık😂🙊 içimden geldi herseyi yarın tamamlicam insallah çikolatasını felan sipariş verdim gelecek gibi hissediyorum 🙊
Fatma27 tazecikanneee ben çok aceleciyim o zman odası kıyafetleri hastane çantası herşeyi hazır magnetleri bile hazır 🙈🙈🙈
tazecikanneee Fatma27 benim de öyle hediyelikleri felan hazır bi tek hepsi bi yere toplanacak bi de çanta işimiz var kıyafetleri yıka ütüle gerçekten zormuş 🙊 ama cok güzeldi ayyy gidip gelip bunları mı giyeceksin sen şimdi annemmmm diyip durdum🙊
Fatma27 tazecikanneee bende öyle odasından çıkmıyorum yıkama ütü işi babasında olduğu için çok rahat geçirdim o aşamayı☺️
tazecikanneee Fatma27 ooo şanslısın sen 😂 bizimki çorabıyla uyudu geçen gün 😂 mis kokmuş bu kızım Kokucak sonra da diyor 🙊🙊🥰
Fatma27 Dst Hurma yeyin günde 4 5 defa sıcak suyla duşa girin çömelme hareketleri yapın nefes egzersizleri yapın ben hep araştırdığım için bunlar çok önemliymiş☺️