Kızlar 2.5 sene öncesinde spiral taktırdım bir iki kez gecikme yaşadım ama çok uzun vaadeli gecikmeler değildi şuan adetim 19 gün gecikti bundan 5 gün önce kan verdim negatif.Ama ilk gebeliğimde kan verdiğimde negatif çıkmıştı 6 gün sonra tekrar verdiğimde pozitif çıkmıştı.Kızlar sizce hamilemiyimdir ?