Yatmadan evvel soğuk su içmiştim ama çok da soğuk değildi market buzdolabından almıştım baya terliyorum diye aniden onu içtim 1 litre falan bir de 30 dakika da olsa vantilatör karşısıınsa uyumuşum şimdi bir uyandım midem aşırı yanıyor geniriyorum o esnada göğsümden boğazıma tarifsiz yanma oluyor ve karın ağrım var ama doğum değil gaz belli ki tuvalete gidiyorum rahatlıyorum 5 dakika sonra geri başliyor üşüttüm mü acaba